Onsdag, 26 oktober.

Tjenare på er! Dagen blev inte som jag trodde den skulle bli. Jag trodde att jag skulle gå till skolan vara där i typ ett par timmar, sedan dra hem och plugga, blogga och sen sova. Kanske glo på någon film också. Dagen blev mycket bättre än förväntat. Possitivt! Det började med att jag drog till skolan ganska sent på förmiddagen. Jag hade 1 lektion sen slutade jag. Fast jag fick reda på att vi skulle prova studentmössor vid halv 4. Suck, skulle jag behöva vänta i dryga 3 timmar.? Jag orkade inte ta mig hem, Så jag beslutade mig för att sitta i skolan och vänta på att klockan skulle gå lite fortare. (Vilket den absolut inte gjorde, så klart) haha.

När klockan sagta nog slog halv 4 blev det att prova studentmössor samt beställa dom. Är det inte sjukt att endast en liten studentmössa går på hela 1500kr????! Jag tycker det är stöld att ta så mycket pengar för en studentmössa. Man kommer ändast ha på sig den i sådär 24timmar av ens liv haha.

Efter studentmöss provningar hit och dit drog jag och Jasmine hem till mig  Vi hade lite taccomys. Väldigt väldigt trevligt blev det! Måste göras om vännen! Jasmine drog hem sen vid 9tiden och sedan dess har jag halvsovit framför datorn. Har egentligen massa att uppdatera på bloggen med jag har inte hunnit uppdatera idag tyvärr  

Här har ni i alla fall lite bilder från "taccomyset"


Jasmine hackar grönsaker för fulla muggar serru!

Medans jag brynde färsen!

Bordet uppdukat med godsaker.

Mums!!

En aning övertrött men glad Sofie!

Hoppas även ni har haft en trevlig dag som jag!
Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0