skepp Å hoj

Skepp Å hoj alla bloggnördar!  Nu är jag hemma från skolan. Jag överlevde skoldagen, helknäppt. Haha. Just nu sitter jag vid msn och snackar med Jasmine. Vi skickar videoklipp till varandra. Sånna där roliga på oss 2 när vi är på vårat flummigaste humör.  Igår var både jag och Jasmine väldigt övertrötta. Självklart filmades det... Tänkte faktiskt lägga upp videoklipp på när vi är på vårat flummigaste humör. Finns ett antal sådana videoklipp. Men lova att inte ta det på allvar?!! haha. Vi är inte sådana i normalt fall. Bara när vi är övertrötta och flummiga  Fårse om jag får allt till att funka bara. Håller tummarna.

På tal om annat... vet ni vad det är för dag imon? Jo, FREDAG!!! Längtar efter att slänga mig på soffan i långsrumhuset med en skål nötter och glo på idol. 

Många kramar


Ps. Hörs snart igen! Kika in senare om ni vill se knäppa videos. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0