Stackars er?

Vad har jag gjort för att "förtjäna" era beteenden emot mig ?

Jag blir så jävla ledsen när jag får skit på skit hela tiden. Jag vill bara väl med allt jag säger och gör. Jag ställer upp , hjälper till, säger och har ett positivt sätt emot er. Så snälla berätta för mig vad felet är med det? Förtjänar jag ert beteende gentemot mig? Förtjärnar jag att bli kallat jävla slampa, jävla hora, Jag ska döda dig din fula fitta. Är jag verkligen den svikare du säger att jag är? Ställer jag inte upp tillräckligt för att jag ska duga?

Nee, nu får det vara nog! Jag vägrar ta mer skit av er! Jag ställer inte upp förens jag får höra ordet TACK. Jag ställer inte upp mer förens jag får höra anledningen till varför jag ska ställa upp. Jag ställer inte upp förens jag får något tillbaka från dig. Jag tar inte längre dina slag emot min kropp och mitt psyke. Nu får det vara nog. 

Personerna det är mest synd om i detta problem är ju ni! Tänk vad mycket negativ energi ni slösar bort av erat liv! Är det inte bättre att lägga positiv energi på det lilla liv ni har? Mitt förslag till er är att ändra eran livsuppfattning och erat dåliga beetende. Lycka till!

Känner du dig träffad? Tänk då på det jag just skrivit... 
Känner du inte dig träffat? Ne men ta det lugnt då och fortsätt njut av livet! 
Puss & Kram från eran Fia. Massa kälek!  

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt

2011-10-10 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0