Tandläkaren

Hello! Har precis duchat och ska strax fixa mig för att dra till tandläkaren. Fy avskyr att gå till tandläkaren. Borstade mina tänder i en halvtimma x3 idag bara för att jag ska till tandläkaren. Ett teck på att jag inte gillar att gå till tandläkaren eller? haha Lovar att att dom kommer hitta minst 2 hål.  Men fattar inte varför jag av alla har hål i tänderna. Jag är nog en av de mest nogranna när det gäller tandborstning. borstar tänderna ca 3 gånger dagligen och då nogrannt på varje tand haha. Jag äter inte godis , i så fall nötter. Jag dricker inga söta drycker så som läsk  och saft, det jag dricker är vatten och ibland alkohol då. Ni får hålla tummarna för att jag inte har några hål. Och håll alla tummar och tår för att jag inte ballar ur fullständigt hos tandläkaren, haha.

Händer mer idag då ? Jo jag och mamma ska åka till granngården och köpa foder, spån och nya foderhinkar till hästarna. Sen ska vi dra till mataffären och köpa grejjor till våran matsäck som vi ska ha med oss till ullared-resan. Sen senare idag ska jag fortsätta plugga, vilket jag började denna dagen med. 

Ha en trevlig dag alla! Hörs inom kort! Många kramar från mig!

Fina tänder!!!




Ber om ursäkt för att jag inte varnade! hahah  Hoppas ingen svimmade eller spydde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0