Tjenare!

Har inte bloggat på ett tag nu... Kan säga att jag har en hel del att berätta och blogga om! Men just nu har jag inte riktigt tid med att blogga, får bara bli en liten snabbisinlägg nu. Så skriver jag och berättar om allt senare. Håll koll inom närmaste framtid om ni vill veta något sköjj, haha  

Nu ska jag fortsätta leta efter min plånbok som jag inte kan hitta... Shoppade med mamma igår och då hade jag min plånbok, men när jag sedan kom hem så var den puts borta! Så antagligen har jag tappat den på stan. Suck! Kan även medela att jag hade några presentkort i den, rabbattkupponger, kontokort och andra kort. Men det jag är mest ledsen över är att jag hade 1500kr i kontanter i min plånbok    Det är inte alls kul...

Vi hörs senare, med betydligt roligare inlägg.
pussss & kraaam 
Fia



Kommentarer
Postat av: Jessi

Hihi, tack! :D Åhh, vad lyxigt! jag vill också ha en egen häst, men jag rider på ridskola.

Kram! <3

2011-10-22 @ 15:53:43
URL: http://jjeessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0