Trötter

Hej jag heter trötter och kom nästan inte upp ur sängen idag när klockan ringde vid halv 6. Tror jag ställde om klockan typ 7gånger. Nu ska jag i alla fall fixa mig och sen dra till skolan. Hoppas jag orkar hela skoldagen, hehe.

Längtar som en tok tills imorgon. Då äre FREDAG  och sen höstlov i 1 vecka   Har ganska mycket att göra på lovet! Ska plugga väldigt mycket. Sen ska jag faktiskt ta lov på riktigt också och inte bara göra massa skolarbeten. Jag ska bland annat åka till Ullared med min mamma och syster, och gå på spökrunda på kalmarslott med Jasmine och Lisa   Kommer skita på mig , är så sjukt rädd för spöken och sånna där läskiga saker haha. Tror jag sett typ 1 skräckfilm i hela mitt liv. Jag klarar verkligen inte av det haha. så det blir kul och se om jag överlever spökrundan. Sen ska jag också gosa sönder mina hästar. Saknar dom...


Jaja nu måste jag skynda mig! Vi hörs finfina bloggläsare.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0