ögonen i kors

Hejsan! vilken rolig chock jag fick när jag loggade in på min blogg. Statestiken ökar. Roligt att ni blir fler för var dag som går. Himla skojj det där alltså! Dela mer än gärna med er av era tankar om bloggen och inläggen jag gör. Något ni skulle vilja att jag tog upp på bloggen? Något ni vill se/läsa mer eller mindre om?

Nehe hörni, det får nog bli sängen för min del nu. Ögonen går i kors , tror det är ett tecken på att man ska sova.  Så jag säger tack och godnatt nu. Ha det så gott! Så hörs vi imorgon.
många kramar


                       

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har du några tips på hur man kan somna? jag kan inte somna :( Är jättetrött men kan verkligen inte somna.

2011-10-27 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0