Okt. 29, 2011

Godmorgon!! Vaknade vid halv 12 idag haha. Länge sen jag sov i 12 timmar och länge sen jag sov så långt in på dagen. oftast brukar jag vakna mellan 8 och halv 10 på helgerna. Men det va skönt att sova så länge idag faktiskt, tror jag behövde det!  
Jaha vad händer idag då?! Jo, jag ska nog få tummen i arslet strax och städa mina rum, samt rensa färdigt i garderoben. Efter det ska jag busa som en tog med mina syskonbarn som kommer hit idag. Mamma och pappa är barnvakt idag för min syrra och Johan är på bröllop på dagen och sen senare ikväll ska dom spela med deras band FALL INTO OBLIVION.  Hoppas det går bra för dom!

Ja det är väl det som händer idag. Eller jag ska ut till stallet och fixa också, sedan kanske göra något med mikeymuppen.  Sen ska jag självklart uppdatera bloggen!

Bjuder på en bild på mig & Världens bästa ponny (Zäta, farcetia). Tror detta är år 2008, men är inte helt säker.  
Världens bästa ponny (Zäta, farcetia) och jag för några år sedan. 2008?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0