Söndagsmys

Hejsan på er! Har inte suttit något alls vid datorn idag. Det är anledningen till att det inte blivit någon uppdatering för dagen. Hela dagen har gått till mina helt fantastiska syskonbarn. Ärligt talat tror inte jag att det går att älska någon så mycket som jag älskar mina små trollungar!! Vi har gjort en hel del idag. Vi har lyssnat och dansat till musik, vi har kollat på film, vi har busat, vi har lagat mat och sen har vi även bakat glutenfria kladdkaksmuffins. Anledningen till glutenfria är för att min syster precis fått diagnosen glutenintolerans  Tycker så synd om henne. Vilket rent helvete det måste vara att få reda på att man är glutenintolerant. Tänk på hur mycket produkter som innerhåller mjöl. Det är bra att det i alla fall finns produkter man kan ersätta mjölet med så man kan käka något. 

Ikväll ska jag troligtvis börja med en av de nya sakerna jag snackat om. Nyfikna på vad det är ? Vill ni veta? Det säger jag inte riktigt än, Haha! Vill ni veta så får ni ta och kika in senare här på min blogg!!

Hörs senare!
//Fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0