Melonas!

Hejsan hoppsan på er  Puuh vad trött jag är idag... 

Gick upp vid halv 6 idag för att duscha , fixa mig osv till skolan. Började vid 8.10 idag och slutade vid 12.30. Efter skolan var jag på ett möte med en speciallärare som ska hjälpa och stötta mig nu sista året i 3. Tror det va 7:e mötet angående mina studier och studiesituation i skolan. haha.

Idag bestämdes det att jag antagligen ska göra en dysleksi utredning... Fårse vad resultatet blir av det, spännande! Kanske att man är dyslektiker?!  Vet ni, haha... Jag fick som först idag reda på resultatet av ett "prov" som alla gjorde i ettan tror jag det va. Ett prov där man kollar läsförståelse, stavning och hur man "ser" på ord typ. På en skala där medel hamnar på 4-5 i resultatet av provet, hamnade jag på en tvåa  Högsta man kan få är en nia. ( snacka om pinsamt) Fattar inte varför ingen vågat berätta detta för mig av lärarna på stagneliusskolan????! irriterad...

För tänk om man gjort en dysleki utredning på mig redan i ettan. Då kanske mina studier under gymnasiet blivit betydligt mycket bättre, och jag hade haft en större chans för en så bra undervisning för just mig som möjligt. Samt mer förstående osv.

Gaaah, sånt här retar mig! Men det är bara att gilla läget och fatta att lärare är sjukt jävla fega!


MVH Fia...


PS! Angående min rubrik... Jag och mina brudar, Veronica, Linnea och Jasmine har fått en dille på Lokas reklam.  Lite skojj sådär.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

aa lärarna var knäppa stagg.



JA haha melonas :D

2011-09-14 @ 17:55:10
URL: http://jasminekassab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0