Uppe med tuppen

Idag gick jag upp tidigt! Tidigt nog att man kan säga "uppe med tuppen" orden  Dukade fram en lyxig frukost till min fina familj, i alla fall hälften av dom ( Pappa, syster, systers man, systerson, systerdotter/guddotter. Älskar dom väldigt mycket,  sådär mycket att det nästan gör lite ont ♥ Synd att mamma jobbade och att bror är långsovare (sover fortfarande) 

Har haft en lugn slapparförmiddag. Syster med familj (Fam.Lilja) åkte hem för några timmar sedan. Tanken är att jag chillar vidare till 2 snåret då pappa och jag ska laga lite god lunch tillsammans och bara ha det mysigt. Det gillas starkt. Efter god lunch blir det att arbeta hårt  Ska plugga gärnet och hinna med så mycket som möjligt är planen. Hoppas den håller för då blir veckan lugnare och inte lika stressig. 

Nu ska jag fortsätta denna myssöndag med lite sims 2! Ha en fortsatt trevlig helg!
puss & kram  //F










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0