Det är dåliga dagar

Folk verkar missförstå mig hela tiden. Jag verkar missförstå folket hela tiden. Jag mår så jävla dåligt, har haft den värsta dagen på länge. Allt känns som skit och jag skulle bara vilja gräva ner mig. Hittar inget ljus någonstans, allt är svart. Kan ingen bara ge mig lite positiv energi och sprida lite ljus och glädje nu när jag mår så pissigt. Kan ingen bara fråga mig : - Hur mår du egentligen?

Alltså verkligen mena den frågan och verkligen ha viljan till att lyssna. För allt känns piss just nu. Jag har ont, jag är sjuk och jag har pms... Tack för mina klagande ord. Nu ska jag lägga mig under täcket och gråta lite över hur patetiskt allt känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0