Bantning ska påbörjas

Åh vad jag känner för att börja hårdbanta igen. Jag ska fan göra det. Från och med i morgon börjar bantningen och förhoppningsvis viktminskning. Jag har blivit så jävla fet och äcklig. Mår dåligt när jag ser mig själv i speglen. Blir för fan äcklad av allt fett. Ne nu fan måste jag börja med ett sunt liv,  hårdbantning och en massa träning. Min vikt just nu är säkert 90 kg (okej, ett par kilo överdrivet kanske) Min slutvikt ska bli 56 kilo. Det borde jag klara av. Eller? Sist jag bantade gick jag ner till 58kg alltså hade jag ett bmi på 20.8. Om jag går ner till 56 får jag ett bmi på 19.8. under 19 är underviktigt och över 26 är överviktigt. Så det blir ju bra.

Åh vad peppad jag blir! Nu fan ska det bantas! 56 kg here I come!!!!


Jag nu....


Jag sen...


Kommentarer
Postat av: kicki

Behöver ju inte överdriva!

2012-02-26 @ 07:20:48
Postat av: F

Asså först kanske du ska skaffa dig lite kunskap om vad som är hälsosamt för kroppen när du ska banta? Hårdbarkat du får du oftast massa finnar och utslag.. Och BMI är inget man kan lita på, då man delar vikt och längd.. Men vikten (som är menat som andel fett) innehåller också muskler, vilket resulterar i ett högre BMI och om man då är missnöjd med sitt resultat så kan det resultera i ätstörningar.. Välj själv.. Men jag hade valt ett högre BMI och byggt muskler än att bryta ner även musklerna, för det gör ONT!

2012-02-26 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0