Går in i väggen!

Tror jag går in i väggen. Känner det på mig. Och nej det är inte för att jag har dålig syn ( ha ha) 

Jag känner mig helt borta i skallen. Jag mår inte bra. Inte det minsta för tillfället. Denna gången kom allt på en och samma gång. Tänker på gammal skit som dyker upp i skallen ibland. Och på saker som är jobbiga just nu. På saker om framtiden osv osv. Känner att det är lite för mycket just nu. Jag har ont också. Jag är även stressad. Sen en hel del ångest på det. Jag är helt jävla utmattad, Mitt huvud vill inte fungera, Min kropp hänger inte med, mina muskler är som sövda. JAG ÄR HELT JÄVLA SLUT, JAG ORKAR INTE MER.

Jag vet att man inte ska klaga och tycka synd om sig själv. Det är fult och ger dålig självstatus. Men ibland får man sluta vara så jävla stolt och känna efter. Jag kände efter idag och det gjorde mig utmattad. Jag känner mig borta. Vet inte vad jag ska göra, säga, bete mig.

Jag känner mig så jävla dålig som inte fixar skolan. Som inte räcker till och finns där för allt och alla. Som aldrig blir trodd på om vilken daglig smärta jag har, och har haft sen jag var 12 år. Det är jobbigt, Det får vara jobbigt. Ikväll känner jag efter och tycker synd om mig själv. Jag får göra det ibland. Tänka på allt jobbigt i livet, ladda ur...För att sedan ladda om och komma med ny energi!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0