HELLU

Idag är det redan tisdag, fy fan vad tiden går fort. Åkte till älsklingen i torsdags och imon åker jag hem till kalmar igen. Sen träffas inte Simon och jag på 9 dagar. kommer aldrig klara av det. brukar ju för fan knappt klara av 5 dagar ifrån varandra... Anledningen till att vi inte träffas på så lång tid är för att, jag går på ett arbetspass på torsdag och slutar inte förens söndag. Sen på måndag börjar skolan igen. Men sen kommer älskling på fredagen. Får hoppas att tiden går fortare än någonsin under den tiden.

Såhär ser mitt arbetsschema ut: (som personlig assistent)
Torsdag: 14.30-23:00   -- 8h, 30 min
Fredag: 00.00-09.00 , 14.30-23.00 -- 9h + 8h, 30min
Lördag: 00.00-23.00 -- 23h
Söndag: 00.00-07.00 -- 7h
Tror det kommer gå jättebra! Känns bara positivt.
Idag är det som sagt tisdag och idag ska jag plugga under dagen, medans simon ändå är på jobbet. Sen när han kommer hem vid 4-tiden blir det att dra till ikea i Älmhult. Ska bli skojj att gå lite på ikea.
Nehe nu ska jag försöka vara lite duktig och plugga. Men vi hörs, tjaooo!
Finaste Michelangelo får stå för bilderna (som vanligt, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0