Lov Lov Lov

Tjao alla glada! (eller ja, sura för den delen med)  Jag mår mycket bättre nu. Har ju mått ganska dåligt nu ett tag med panikångest, magkatarr osv osv, stresssymtom dvs. Men det är som sagt mycket, mycket bättre  Det ända nu är väl den ständiga ledvärken som är irriterande... Men det är jag van med vid det här laget. Känns att jag lever iaf och det är ju bra, right? 

Denna helgen gick sjukt fort tycker jag. Är redan söndag och imon börjar sportlovet. I fredagskväll hade jag och älskling myskväll. Köpte hämtmat (pizza, kebab) sjukt gott och mätt som fan blev jag. Igår var det lördag och då spenderades dagen/kvällen med Simon och hans familj. Var i växjö och kollade på bil som älskling nu köpt. Jättefin är den, Väldigt nöjd verkar han vara  Efter bilprovning och lite "shopping" blev det myskväll med taccos och melodifestivalen. Väldigt trevligt!!!
Nu är det då söndag... Just nu är jag ensam hemma hos simons föräldrar med hunden Bella. Vi slökollar lite på tvn och datorn. Simon är nämligen iväg och tatuerar sig. Fårse ikväll hur resultatet blir. Men det blir nog jättebra
Vill ni veta något roligt? klart ni vill... Jag ska inte hem till Kalmar förens onsdag kväll = ytterligare 3 dagar med älskling = underbart! <3 Sen på Torsdag går jag på¨ett arbetspass och jobbar fram tills söndag. Får hoppas att det kommer gå bra.
Mikey får stå för dagens bild!
Pussss , heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0