snyft

Ikväll åker jag hem till kalmar igen... Vill inte :'( Snyft!

Jaha, då är det onsdag idag. Kan säga att det inte var kul att vakna upp idag, veta att tåget går mot kalmar ikväll. Jag vill verkligen inte hem. Vill stanna här i all evighet, har det liksom så bra här ju  Men får tänka på att om 4-5 månader bor jag här och då behöver jag aldrig mer känna denna jävla känslan igen. Då lär det ju bli lite tvärtom. Jag menar , då lär jag istället längta till kalmar de gångerna jag åker dit. För att träffa syrran med familj, bror, mamma och pappa. 
Nog om det... Älskling jobbar till 4 som vanligt. Får hoppas att han inte behöver jobba över idag bara. Medans han är på jobbet ska jag plugga och försöka få skolarbeten klara. Önska mig lycka till!  Men innan allt plugg ska jag bara ligga kvar här i sängen och slöa mig. Jag har ju faktiskt lov. Tror jag ska glo på en film eller något.
Vi hörs fina bloggläsare, tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0