längtan...

Tjao bloggen! Är på mycket bättre humör nu ikväll än vad jag var på morgonen. Tur är väl det för en sur mig vill vi inte ha  Jaha idag var det då skola, en kort och nice dag blev det. Började vid 11.50 med etik. Där vi blev indelade i grupper och skulle sitta och diskutera om integritet. Gick väldigt bra, lättdiskuterat! Sen blev det hälsapedagogik. väldigt nice lektion. Blev masserad, fick massera och sen blev det spel och dans. Haha... Slutade vid 3-tiden. Visst lät det som en väldigt ansträngande skoldag?  

Imon blir det skola mellan 09.45 och 16.30. Lite jobbigare dag då det bara är långa lektioner. Får hoppas dagen går fort så blir det nog finfint iaf. Sen på torsdag kommer älsklingen  Som jag längtat... Har klarat av en hel vecka nu utan han (helt sjukt) Och nu behöver jag bara hålla ut till torsdag sen äntligen är han här!!!!

Idag har faktiskt jag och Simon varit tillsammans i 1 månad  ♥ Blir bara mer och mer kär för varje vecka, dag, minut som går. Trodde inte det gick att bli mer kär än vad jag redan är men det gör det visst. Har världens finaste och bästa kille! Förresten så måste jag berätta en galen sak som älsklingen gjort. Han har köpt biljetter till peace & Love 2012, detta ska jag få i studentpresent. Blir jag, Simon, Did och Olivia som åker. Längtar!! Tack älskling, du är som sagt världens finaste och bästa. Älskar dig så otroligt mycket!

Finns just nu 1000 saker jag längtar till. Inte bara peace & love. Jag längtar till nästa helg (9-11 mars) Då fyller Simon år, så blir massa skojj då! Sen längtar jag till min födelsedag den 12 april, kommer bli supermysig helg. Har även lov den veckan jag fyller år så den veckan spenderas så klart hos Simon. Efter lovet har jag praktik och jag tror att jag kommer få ha den i ljungby, vilket innebär att jag och älskling träffas varje dag i 5 veckor!!

Sen längtar jag såklart sjukt mycket till min student!!!! Ska bli så jävla gutt att sluta skolan. Efter studenten ska jag ta en snabbkurs på trafikskolan och ta körkortet. Sen efter det blir det att börja flytta till Ljungby. Längtar galet mycket.

Var nog "bara" det jag ville säga idag  Kan jag vara annat än glad eller? Nej nej och åter nej. Vi hörs finfina bloggläsare. Puss & kraaam!




Kommentarer
Postat av: kicki

Grattis till en månad snygging!!

2012-02-28 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0