25 Januari 2012

Tänkte blogga lite för ovanlighetens skull...

Nu äntligen har jag hittat ett av mina "borttappade" minneskort  Det minneskortet med bilder från nyår och lite bilder från familjens sommartripp ♥ Så tänkte slänga upp lite bilder här. Sen ska jag även skicka lite bilder till Jasmine, som lovat.

Lite nyårsbilder kommer här...

FISK på feeeest

2 styck fullgoa tjejjor





Det blev lite suddigt i dimman

Nyårskäk (förrätt)

Familjens sommartripp. Gud så mysigt vi hade det!! Vet att jag säger det allt för sällan men JAG ÄLSKAR ER ♥



Måste berätta en sak om min bror. Han har gått ner 15 kilo på knappt 1 månad. Fy fan så väl kämpat. Men alltså han behöver inte gå ner i vikt. Han är redan smal, nu nästan för smal till sina 192 cm. Ta det chill broder  

Nehe nu ska jag sova!! Har migrän och känner mig helt borta. Yr och konstig. Men ha det så bra kära bloggläsare!! Kraaaam

Kommentarer
Postat av: kicki och stigge

Fina bilder och fina minnen!! Älskar dej också!!

2012-01-25 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0