BITTER F****N



För er som inte vill höra på negativt tjatande, sluta läs detta blogginlägg omedelbart. För er andra som vill fortsätta läsa (fast negativt tjatande.) Läs mer än gärna, men kom då inte och säg att jag är en bitterfitta sen.

Sådär då fortsätter jag...

Helgen blev inte alls som jag tänkte mig den skulle bli. Jag hade för en gångs skull planer på min helg. Men i sista sekund blev de planerna inställda, blev inget med mina helg-planer. Så istället fick det bli en hemma helg i Långsrum med familjen. Kan säga att jag blivit mobbad denna helgen av min familj, buhu... Alla har varit på mig och fällt onödiga komentarer. Jag som är syndabocken i familjen eller?! Skitkul, inte!!! Bajs på dom. (okej, det där sista behöver ni inte ta på fullaste allvar) 

Förutom all "mobbning" så har jag inte gjort så mycket denna helgen. Har mest bara tagit det lugnt då jag åkt på värdens magkattar. Skitjobbigt. men käkar lite tabletter för det nu som jag köpte på apoteket genom rådgivning där. Köpte några tabletter som jag haft innan , fast då var dom receptbelagda. Blir det inte bättre med magen snart så får det bli att ringa min läkare och boka en tid. För att se om man kan komma på något annat som hjälper. Behöver ändå snacka med min läkare om lite andra saker, så är kanske lika bra att ringa på måndag och boka en tid. Behöver det. 

Den jävla magkatarren har jag inte haft på ganska länge men nu är den tillbaka. Tackar gudarna för det, eller nått. Beror väl på att jag inte mår eller mått bra ett tag nu pga olika anledningar. Ganska självklara anledningar. Vilka anledningar säger jag inte. Dock kan jag väl säga så mycket som att det handlar om min naiva personlighet, min "måste ha koll och veta allt" ticks. Även mycket stressrelaterat och ångest skit... SUCK!  

Jahopp... Då är det söndag imon då. Ska nog pyssla lite med mina söta små hästar. Sen blir det väl en hel del plugg också. Kanske ångestberget släpper en aning. Vet ni nu är det bara 1 termin kvar tills att jag tar studenten. Och jag har typ alla kurser i hela års kurs 1 att fixa under den kommande termineb. JIPPIE! Hejja mig till att hinna med de. Fårse hur mitt jävla liv slutar. BAJS säger jag. Sen säger jag Tack och Godnatt!

PS... Sa ju att ni inte skulle läsa detta. Och ja jag är en stressad bitterfitta med ångest ikväll. DS...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0