Veta hut!!!

Blir så less på människors beteende ibland alltså. Skärp till er för fan och börja betee er som medmänniskor med sympati, emati och medkänsla. Gå kurser för normalt beteende eller någon jävla kurs för normal betingning av social kompitens. Gör vafan som helst, bara det hjälper eran dåliga syn på andra till en normal människosyn. 

Blir lätt irriterad på er alltså. Men egentligen så behöver jag inte bry mig. Inte ett skit helt ärligt. För det är inte jag som lägger ner min energi, ork och hela mitt liv på att trycka ner, snacka skit och se nagativt på andra. För er som verkligen trycker ner , snackar en massa gojja eller bara ser andra som något negativt ,, ryck upp er för fan och skaffa ett liv. Lägg er energi på något positivt och tänk framför allt positivt. Livet blir så mycket mer värt att leva då. Lovar er det.  Tänk på vad livet ger i stället för vad det inte ger!


Kommentarer
Postat av: kicki

Skulle man göra det då skulle man inte orka något annat!Som jag brukar säga, se det lilla och lev för stunden. Livet är för kort för något annat. Kramis

2012-01-10 @ 12:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0