En bra dag idag!

Hellu!!! Idag har jag en bra dag. Anledningen: Jag har inte haft någon ledvärk idag  Första gången jag är smärtfri i lederna på tusen år. Har bara sjukt ont i ryggen/nacken, men ingen ledvärk. Ååååh, älskar det!!!  Jag har varit jätteglad idag. Har bland annat legat på golvet i skolan och asgarvat. Folk verkar tro jag går på något. Men jag kunde bara inte sluta skratta. Dom får tro vad dom vill om mig, bara jag själv får dessa stunder ibland, dessa dagar utan smärta i lederna. Hoppas verkligen jag får vara smärtfri i lederna veckan ut nu. Så familjen, älsklingen och vännerna någon gång kan få se mig som mig. Mig när jag är glad, "rolig", flummig osv. inte mig när smärtan är så synlig. HOPPAS HOPPAS! Jag älskar de dagarna med noll ledvärk. De dagarna betyder så sjukt mycket. Sen har jag ju ont i min rygg och nacke just nu men det är inget ihållande förhoppningsvis så den lever jag gärna med resten av veckan, bara jag slipper ledvärken och den skiten. 

Ville bara säga det! Tjaoooo!  


(BILDEN ÄR ANTIK) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0