10/9-12

Hej! Väldigt länge sen sist...
 
Jag blickade tillbaka i min blogg för några dagar sedan och upptäckte att " fan jag har ju inte alls mått bra det här året. "
 
Jag har under hela den här tiden intalat mig själv att jag mått bra. Att jag har haft de bästa månaderna på länge. Hur kan man ha så fel? Hur kan man inbilda sig något så falskt? Nu när jag kikar tillbaka bland mina blogginlägg ser jag det så tydligt, hur dåligt jag mått under det här året.
 
September! Du är den bästa månaden på det här året. Jag tror... att inom en snar framtid, kommer ha de där efterlängtade "bästa månaderna i mitt liv" Jag välkomnar mitt nya liv. Mitt nya liv fylld med glädje och "må bra dagar" haha
 
Hjärtliga hälsningar från mig
Fia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0