Svar

Hejsan och godmorgon! Tänkte ta och svara på lite kommentarer igen. Det är så jäkla kul att läsa och speciellt få kommentarer på mina blogginlägg  keep up the good work!

Pauline om Bilder:
Asså du tar asafina bilder :D Tar du betalt när du typ fotar någon som ber dig? Om du inte gör det så borde du göra det tycker jag xD och sen kan man typ höra av sig till dig om man vill bli fotograferad med sin ponny? xD

Tack så jättemycket!  Haha nej jag tar inte betalt av dom jag fotograferar. Jag fotar för att vara snäll och ställa upp. Dock har jag kanske varit lite för snäll och ställt upp alldeles för mycket. Då det käns som att de jag fotar tar det förgivet och jag får aldrig något tillbaka. Det kan kännas lite jobbigt ibland. Haha jasså tycker du jag ska ta betalt? haha. Nej det kan jag nog inte göra, är inte utbildad fotograf, jag gör det endast för att det är sjukt roligt att fota! 

Fanny om ögonen i kors: ´
Har du några tips på hur man kan somna? jag kan inte somna :( Är jättetrött men kan verkligen inte somna.

Hej Fanny! Vad tråkigt att du inte kan somna om kvällarna. Speciellt när du är så trött  Jag brukar ibland ha samma problem... Håll koll på bloggen imon närmsta framtid. Jag kommer göra ett inlägg om tips som kan få en att somna lättare och sova bättre. Hoppas det är något till hjälp.  Kram

philippa om Bilder:
Sjukt fina bilder! söt häst också och den är jätte fin!
Tack!!   Ja men visst är han! Ett riktig litet busfrö är han med haha.  


Michelle om Bilder:
Sjukt fina Fia. Du är så duktig!

/ Miche

Tack Miche!

Sofie om Äpplen är ju faktiskt väldigt gott!:
Måste faktiskt säga att Zäta ser fräsch ut för att vara 35 år gammal, äldre hästar är ju svårt att hålla hull på, dom sjunker ihop lite och huden blir lite hängig, men var blir det inte på gamla människor? Inte avlivar man dom för att dom ser sjuka ut xD Tycker det är kul att Zäta får vara kvar och leva ett härligt pensionärsliv!

Tack för kommentaren Sofie. Blir nästan tårögd av din fina kommentar angående Zäta. Skönt att det finns folk som inte tycker att jag och min familj är helt störda som behåller henne i livet. Många tycker kanske att hon borde avlivas pågrund av att hon har svårt att hålla hullet, och att hon nu är så gammal. men vi tycker det känns fel för oss. Vi ser ju ändå att hon är väldigt pigg för att vara snart 35bast. Zäta galopperar dagligen in till stallet om kvällarna. Rullar sig ofta i hagen. Och roligast av allt är att om ex jag och mamma är ute och går med typ mikey och zäta. Så är det tro det eller ej, men den som går med zäta som får mest "jobb". haha. Hon är så pigg att man måste hålla i henne jättehårt. Så av dessa anledningar skulle det kännas helt fel att avliva henne. 

Klara om Bilder:
Gud vad duktig du är på att fota! En fråga bara. Vad är din häst för ras? Han är jättefin :D

Tack  I Mikeys pass står det att han är halvblodskorsning! Detta genom vetrinärens beslut. Egentligen har vi ingen alls aning om Mikey. Det jag visste när jag fick han var hans namn (Michelangelo) och att han kallades för Nicki. Haha. Jag ändrade smeknamnet med än gång till Mikey. Nicki är väl ett tjejnamn?! haha. När jag fick Mikey så kom vetrinären och beslutade ras samt ålder. Så det blev halvblodskorsning. De flesta tror att de är mest halvblod i han sen lite eventuellt, arabiskt fullblod och varmblod.

Lisa om Dagens outfit:
Har ingen blogg, men jättefina kläder!

Tack så mycket! Du får skaffa dig en blogg, kan säga att det är himla skojj att blogga.


Tack så mycket till er alla för himla fina ord! Så roligt att få /läsa era kommentarer.
Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0