Svar

Hellu!! Tänkte svara på lite kommentarer. Riktigt skojj att folk börjar komma sig för att kommentera!  Det skadar liksom inte att skicka iväg en kommentar då och då. Jag tycker det är jätteroligt att ni börjar kommentera mera. Keep up the good work!!  

-----------------------------------------------------
Anonym om Godmorgon
Superfina bilder!!

TACK!!
--------------------------------------------
 Jessi om En Evighet! 
Fin blogg! Jag är också en hästtjej. :) Har du en egen häst?? :P

Tack, du har också en fin blogg! Vad roligt. Ja, jag och min familj har 3 hästar
--------------------------------------------
kicki om Myskväll
Så söta syskonbarn! Underbara bilder!!

Ja Pontus & Malva är bäst ♥ Tack så mycket mamma!
---------------------------------------------
kicki om Jobbigt läge:
fokusera på sånt som gör dej glad! Kramis!

Jo jag försöker men inte så lätt alla gånger
-------------------------------------------------------------
Anonym om En Evighet!:
Strunta i dom som klagar , och tänka på mej och min häst,dom som är så som du skrev , får ansvara för sitt. man blir för ledsen annars! Tycker om det du skriver om dej och din häst. Hoppas det kommer gå bra för er! har ingen blogg

Jag försöker att strunta i dom som klagar. Men det är inte lika lätt varje gång. Ibland blir det bara för mycket om du förstår vad jag menar  Hästfolket är ett folk för sig. Ett underligt folk kan man tycka hahah. Jag hoppas också det kommer gå vägen för mig och mikey! Tack så jättemycket för fina ord. det värmer, mycket!
-------------------------------------------------
Rebecka om En Evighet!:
Tråkigt att höra att han måste vila så mycket... Men vad är det för skada han har, och kommer han bli helt återställd igen?
Fina bilder! :)

Hänvisar dig till länken nedan om du skulle vilja läsa hela berättelsen om Mikey. Dock skrev jag det inlägget i februari, hoppas det är okej! Du får lite till att läsa i alla fall... haha. Lite korfattat också, Mikey har spatt det kommer han aldrig kunna bli helt "fri" från. Men det kan bli bättre och det är det jag går och hoppas på
http://fialottalagomsson.blogg.se/2011/february/fotoutmaning-dag-4-hobby.html  

-----------------------------------------------------
Anonym om Dagens outfit:
Fina bilder och kläder

Tackatackar!!
-------------------------------------------------------------
Maria om
Dagens outfit:
Fina kläder! Och jättefin blogg!

Man tackar
---------------------------------------------------------
Josefin om
Godmorgon!:
Gud vilken fin häst du har, han är asasöt ju :D Jättefina bilder också. Vad fotar du med för kamera? :)

Visst är han   Tack så mycket! Jag fotograferar oftast med min systemkamera, nikon D3100.


Jätteroligt med alla kommentarer! verkligen! 

        Många kramar
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0